PŁATNOŚĆ
Korzystając z serwisu wypożyczalni Dress4rent płatności dokonywać można zarówno kartą kredytową / płatniczą, szybkim przelewem, jak i tradycyjnym przelewem.
Wszystkie informacje dotyczące transakcji (np. typ karty kredytowej, numer karty kredytowej, data ważności, numer CVV (trzycyfrowy kod na odwrocie Państwa karty kredytowej) wprowadzane są na bezpiecznej stronie szyfrowanej.
Szybkie przelewy obsługiwane są natomiast przez PayU.
Zamówienia zrealizowane są jeśli w terminie zostanie zaksięgowana całość należności z tytułu ceny wypożyczenia na rachunku bankowym Usługodawcy.
Jeśli mają Państwo jakieś wątpliwości lub pytania – bardzo prosimy o kontakt: [email protected] lub 533 444 458
DOSTAWA
Zamówienia w serwisie Dress4rent mogą zostać złożone z maksymalnie 6 miesięcznym wyprzedzeniem.
W przypadku zamówień ‚z dnia na dzień‘ – zamówienie musi zostać opłacone przez Klienta do godz. 12:00 (decyduje data wpływu należności na konto Dress4rent), aby mogło być zrealizowane jeszcze tego samego dnia. Dostawa do Klienta dokonywana jest wówczas w dniu następnym.
Wszystkie przesyłki realizowane są na wskazany w zamówieniu adres Klienta.
Wraz z dostarczoną przesyłką Klient otrzymuje dokumentację ułatwiającą zwrot odzieży po okresie wypożyczenia.
REKLAMACJE
I. REKLAMACJA USŁUG SERWISU
- Usługobiorca może reklamować wypożyczoną Odzież na warunkach określonych w niniejszym rozdziale.
- Po otrzymaniu Odzieży Usługobiorca powinien sprawdzić czy przesyłka zawiera Odzież zgodnie z zamówieniem oraz czy nie jest ona uszkodzona lub zabrudzona.
- Usługobiorca może reklamować usługę najmu, jeżeli po otrzymaniu Odzieży stwierdzi jej nieprzydatność do użycia.
- Określona powyżej nieprzydatność może dotyczyć takich rzeczy jak:
- zabrudzenia Odzieży,
- uszkodzenia Odzieży,
- zły rozmiar,
- zły model Odzieży,
- Reklamacji nie podlega Odzież, która dostarczona została zgodnie ze złożonym zamówieniem (model i rozmiar) w stanie pozwalającym na jej normalne użytkowanie (brak uszkodzeń / zabrudzeń). W takich przypadkach Usługodawca może odmówić zasadności reklamacji.
- Celem złożenia reklamacji Usługobiorca powinien niezwłocznie zawiadomić Usługodawcę o stwierdzonej nieprzydatności. Zgłoszenia należy dokonać na +48 533 444 458 lub [email protected].
- Celem przyśpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca się przygotowanie i przekazanie Usługodawcy nr zamówienia.
- Po zgłoszeniu reklamacji, Usługodawca poinstruuję Usługobiorcę o czynnościach niezbędnych do szybkiego i sprawnego rozpatrzenia reklamacji.
- Usługodawca rozpatrując reklamację może w szczególności zobowiązać Usługobiorcę do:
- wykonania poglądowych zdjęć uszkodzeń / zabrudzeń,
- odesłania Odzieży do Usługodawcy.
- Usługobiorca nie ponosi kosztów zasadnych Reklamacji.
- W trosce o jak najlepszą jakość usług, Usługodawca rozpatruje reklamacje niezwłocznie tak aby Usługobiorca mógł skorzystać z usługi najmu w terminach wskazanych w zamówieniu.
- Przy pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji klient ma możliwość wyboru formy rekompensaty:
- ponowne wypożyczenie Odzieży w innym terminie (w zależności od dostępności),
- wypożyczenie innej Odzieży z tej samej kategorii cenowej w innym terminie (w zależności od dostępności ),
- wypożyczenie innej Odzieży z wyższej kategorii cenowej za dopłatą (w zależności od dostępności),
- zwrot wpłaconych środków na konto Usługobiorcy.